divendres, 2 de març del 2012

Qüestionari videotutorial:

1. Com titularé el meu videotutorial? Arpegis en guitarra elèctica.
2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? Si, el sweep picking.
3. Què ensenyaré a fer? Ensenyaré a fer el sweep picking amb la guitarra que és una tècnica que serveix molt per solos o per practicar la rapidesa pel màstil i també quan es pot fer segons les notes, tonalitat...
4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part? En la demostració ensenyaré pròpiament el sweep picking gravant com el faig en un video i en l'explicació esplicaré en quines tonalitats o notes es pot tocar correctament musicalment.

5. Quan ho enregistraré? Per aquesta setmana o la que ve.
6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? No, és a l'interior de la meva casa i posiblement hi haurà bastant soroll.
7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible? Ajustar el volum de la guitàrra elèctrica correctament i intentar que les imatges no surtin pixelades.
8. Quina càmera utilitzaré? Una càmera compacta Olympus.
9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui? En principi no.
10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré? Si, posaré alguns exemples de música metal on apareix el sweep picking i algun video d'un guitarrista que els aplica als seus solos.

11. Què posaré als crèdits? No ho tinc clar.
12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial? Si, així la gent que ho vegi podria visitar el meu blog i aconseguir més seguidors.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada