dimecres, 16 de novembre del 2011

Projecte creatiu primera avaluació:

El meu projecte serà en forma de vídeo i en el video tocaré una cançó bastant famosa del grup Amon Amarth amb la meva guitarra elèctica. Utilitzaré per gravar una càmera compacte Olympus i tractaré de tocar amb l'amplificador i la guitarra conectats, sobre la cançó "Guardians of Asgaard" d'Amon Amarth reproduïda per mitjà del ordinador. Em gravaré segurament mitja part del cos perquè es pugui veure la guitarra i com toco (per tant, tocaré sentat). Això ho faré algun dels próxims caps de setmana, de mentres aniré perfeccionant la cançó i practicant-la. La cançó té solo i faré la part solista per tant. També tractaré de tocar en directe davant la classe si les inclemencies del temps i de l'escola em deixen, ja que costa molt portar l'amplificador i la guitarra amb el cotxe i que no es faci malbé. El vídeo serà de cuatre minuts de durada més o menys, que és quan dura la cançó. Utilitzaré la tècnica del pua i contra pua pel solo per donar-li més lleugeresa i rapidesa. La gravació la faré a la meva habitació de la meva casa, a on tinc l'ordinador i l'amplificador. Crec que us pot agradar.

2 comentaris:

  1. pot quedar un bon projecte cratiu molt "xulo" bona explicació de la contrapua, no sabia res d'aquesta tècnica sembla molt eficaç

    ResponElimina
  2. El teu projecte creatiu és "atrevit" perquè tocaràs la cançó en directe i un altre punt és que portar l'amplificador , la guitarra... serà difícil .Tinc ganes de escoltar la teva cançó.

    ResponElimina