dilluns, 14 de novembre del 2011

Fotoreportatge (primera part):

http://www.caborian.com/foro/index.php/topic,78573.0.html

Això és un exemple de fotoreportatge esportiu sobre el campionat mundial de tenis-taula. S'hi poden veure des de jocs encarnissats entre dos grans oponents jugant, fins els corresponsals i presidents del esport i algunes cares i "pillades" gracioses.

Jo personalment faré el meu fotoreportatge sobre les guitarres elèctriques de diferents colors, formes mides... Aniré per les botigues instrumentals a demanar amb bona voluntat si puc fer fotografies, si això no funciona faré fotos de la meva pròpia guitarra elèctrica i/o sobre la guitarra elèctrica d'algun amic meu. Ho fare amb una càmera Olympus compacte que fa fotos d'una calitat més aviat moderada i normal però que és senzilla i em pot anar molt bé per el fotoreportatge que vull fer. També aniré fent fotos de les diferents parts d'una guitarra.

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Està bé, espero poder veure unes bones fotos de les diferents parts d'una guitarra.

    ResponElimina